.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نسخه اسپانیایی برای نساجی مازندران ؛
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.

 

شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.

 

پیش از شروع تمرین مراسم معارفه این سرمربی با حضور رضا حدادیان(مالک) ایزد سیف‌الله پور(مدیرعامل) حمیدرضا بایندریان(عضو هیات مدیره) نساجی برگزار شد.

 

هرناندز در جمع بازیکنان نساجی گفت: خیلی خوشحالم اینجا هستم. طبق آنچه می‌دانم این تیم سال گذشته قهرمان جام حذفی شده است و باید از این به بعد خیلی بیشتر کار کنیم. شمه قهرمان بوده اید و لیاقت بیشتری دارید. بازی‌های کمی مانده اما باید انگیزه داشته باشیم و بیشتر کار کنیم. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا حداکثر توانایی خود را برای بردن بگذارید. از همین الان باید خودتان را برنده حساب کرده و اعتماد به نفس داشته باشید. هرکس کار کند می‌تواند ببرد. شما برای جام حذفی هم باید بیشتر تلاش کنید و یادتان بیاید چه کسی هستید. خیلی خوشحالم با شما هستم.

 

در ادامه حدادیان خطاب به هرناندز عنوان کرد: ما هم برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم. قبل از آمدن شما با بچه‌ها صحبت کردم و به من گفتند بازی پیش رو را (آلومینیوم اراک) می‌بریم.

 

به جز هاروت آبراهامیان، مربی دروازه‌بان های ارمنی هیچ یک از دستیاران حمید مطهری در این تمرین شرکت نکردند.

 


*سیف‌الله پور: هدف ما با هرناندز تشکیل تیمی قوی در آسیا است/ قشنگ نیست به خاطر احقاق نساجی به کمیته اخلاق دعوت شوم

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ایزد سیف‌الله پور درمورد انتخاب کارلوس هرناندز به عنوان سرمربی جدید نساجی، اظهار داشت: باید از زحماتی که حمید مطهری در این فصل برای ما کشید تشکر کنم‌. او از مربیان خوب و بااخلاق فوتبال کشور است. متاسفانه انتظارات ما در نیم فصل دوم محقق نشد. ۱۱ هفته نتیجه نگرفته بودیم و هواداران انتظار بیشتری داشتند که باید به نظر آن‌ها احترام می‌گذاشتیم. در جلساتی که با هیات مدیره برگزار کردیم تصمیم گرفتیم طبق توافق با مطهری از هم جدا شویم. برای او و کادرفنی‌اش هل جا هستند آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعا او به عنوان یک مربی خوب و خوش‌نام فوتبال کشور آینده درخشانی خواهد داشت.

 

وی درمورد اینکه آیا مطهری حقوقش را کامل دریافت کرد، توضیح داد: مطمئن باشید در نساجی حق و حقوق کسی خورده نمی‌شود.

 

مدیرعامل نساجی درمورد مدت زمان قرارداد هرناندز، گفت: او تا پایان فصل آینده با نساجی قرارداد دارد. هرناندز مربی جوان ۳۸ ساله‌ای است که سابقه حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان و باشگاه الشباب را دارد. به کار آکادمی خیلی خوب آشنا است. یکی از بحث‌های ما نگاه ویژه به بحث آکادمی نساجی است. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و باید بتواند از بازیکنان خودش درآمدزایی کند. خوشبختانه نگاه هرناندز هم به بحث آکادمی است و امیدواریم بتواند بازیکنان خوبی را تحویل نساجی بدهد.

 

سیف‌الله پور درخصوص برنامه‌‌های این تیم با هرناندز توضیح داد: نگاه ما پنج بازی باقی‌مانده لیگ برتر، جام حذفی و آماده‌سازی یک تیم خوب برای لیگ قهرمانان است.

 

وی درمورد جدایی دستیاران مطهری از نساجی، گفت: طبیعی است مربیان وقتی با هم می‌آیند با هم می‌روند. فردا جلسه‌ای با هرناندز می‌گذاریم و برنامه‌هایش را به ما می‌دهد. هرچه نیاز داشته باشد برایش فراهم می‌کنیم.

 

مدیرعامل نساجی درخصوص احتمال حضور دستیار خارجی در کادرفنی این تیم، پاسخ داد: برای این ۵_۴ بازی خیر اما اگر نیاز داشته باشد نیازهایش را درمورد کادرفنی مرتفع خواهیم کرد و مشکلی نیست.

 

سیف‌الله‌پور درمورد اینکه از ابتدا هم به نظر می‌رسید نساجی قصد دارد با مربی خارجی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، گفت: نگاه هیات مدیره تشکیل یک تیم قوی برای این مسابقات بود. یکی از گزینه‌های ما نیز خارجی بود و حتی قبل از شروع فصل با سرمربی فعلی تیم ملی عراق هم صحبت کردیم. اکنون نیز با هرناندز برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

وی درخصوص احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: برای من جالب بود که به کمیته اخلاق دعوت شدم. از دوستان تشکر می‌کنم اما از کشوری‌فرد سوال دارم وقتی تعاملی درمورد تبلیغات محیطی با ما صحبت کرد، چرا این اتفاق افتاد. خیلی راحت بگویم صحبت من درمورد احقاق حق باشگاه خصوصی نساجی بود. خوشبختانه در بحث حرفه‌ای سازی و در طی این مراحل به ما کمک می‌کنند این اتفاقات بیفتد. یک ریال بدهی نداریم. چگونه امکان دارد اگر باشگاهی بدهی داشته باشد اجازه صدور کارت بازیکنش را نمی‌دهید؟

 

مدیرعامل نساجی تاکید کرد: در ۲ نامه گفتم اگر به حق و حقوق نساجی رسیدگی نشود و این حق داده نشود، اجازه حضور تبلیغات محیطی در داخل ورزشگاه اختصاصی خودمان را نمی‌دهیم. برای من جالب است چرا باید به کمیته اخلاق دعوت شوم؟ آیا سزای گرفتن حق مسلم باشگاه نساجی، دعوت به کمیته اخلاق است؟ بخش خصوصی هستیم. در شرایطی که هنوز برخی تیم‌ها پرداختی‌هایشان را انجام نداده اند تا امروز کل بازیکنان‌مان بیش از ۷۰ درصد مبالغ قرارداد خود را گرفته‌اند. این کار قشنگ نبود‌. به هر حال به کمیته اخلاق می‌رویم و صحبت می‌کنیم. در خدمت اسدی مقدم هم هستیم اما دعوت یک مدیرعامل به کمیته اخلاق به خاطر گرفتن حق باشگاهش زشت است.

 

سیف‌الله‌پور درمورد آخرین وضعیت دریافت مجوز حرفه ای باشگاه نساجی، گفت: یک تیم کامل به مدیریت خانم طریقتی این کار را انجام می‌دهد. خدا را شکر تا اینجا که با زارعی(رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای) صحبت کرده‌ام، نساجی یکی از منظم ترین تیم‌ها در این زمینه است که مدارک خود را آپلود کرده و خدا را شکر اتفاق خاصی نیست‌. تنها مشکل ما بحث استادیوم وطنی یعنی ورزشگاه اصلی ما است‌‌. آرزوی من، مالک، هیات مدیره و هواداران نساجی میزبانی از بازی‌های لیگ قهرمانان در وطنی است اما اگر امکاناتش جوابگوی بازرسان AFC نباشد، به لطف ساکت و عزیزان باشگاه سپاهان ورزشگاه نقش جهان اصفهان را معرفی کردیم.

 

وی درمورد دلیل معرفی نشدن ورزشگاه آزادی، پاسخ داد: این ورزشگاه در اختیار پرسپولیس و استقلال است. ۲ تیم بیشتر نمی‌توانند آن را انتخاب کنند. ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد نیز معذوریت هایی دارد‌. حتی زمانی که بازی‌های ما در این ورزشگاه بدون تماشاگر بود سخت‌گیری هایی داشتند اما به هر حال ورزشگاه نقش جهان مشگل خاصی ندارد.

 

 

هرناندز: تمام فوتبال آسیا را می‌شناسم/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!

 

کارلوس اینارخوز هرناندز سرمربی اسپانیایی و جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه اولین تمرین در جمع خبرنگاران در مورد اینکه فوتبال ایران را می شناختید که به ایران آمدید، اظهار داشت: در خاورمیانه و کشورهای عربی کار کرده ام و تقریبا تمام فوتبال آسیا را می شناسم و می دانم فوتبال ایران فوتبال خوبی است.

 

وی در پاسخ به سوال در مورد تیم نساجی مازندران گفت: این تیم فصل گذشته قهرمان جام حذفی بوده است. این تیم بهترین آکادمی را در ایران دارد. تیم زیر ۲۳ سالش قهرمان ایران شده و تیم ۱۹ سالش نایب قهرمان است. نساجی تیم خیلی خوبی در ایران است. نباید به گذشته فکر کنیم چون گذشته، گذشته است. از الان باید به فکر آینده باشیم. تیم ما کاملا آمادگی دارد.

 

سرمربی نساجی در مورد مقایسه نساجی با تیم های عربی گفت: بازیکنان ایرانی فیزیکی تر هستند. ذهن شان برای فوتبال آماده تر است. ایرانی‌ها فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستند که از خودشان مراقبت می‌کنند و حرفه‌ای کار می‌کنند. داستان بلند و بزرگی در مورد فوتبال ایران داریم. بازیکنان زیادی از ایران در اروپا بازی می‌کنند. بازیکنان ایرانی خیلی بیشتر از بازیکنان عربی در اروپا حضور دارند.

 

وی در مورد مقایسه تجهیزات ساختاری با کشورهای عربی گفت: فکر می‌کنم ایران از نظر فوتبالی خیلی خوب است. مهم این‌ها نیست، مهم این است که بازیکنان خوب باشد که ایران بازیکنان با کیفیتی دارد. فوتبال یک بازی همگانی است و همیشه این را گفته‌ام. هر تیمی می‌تواند از هر تیم دیگری بالاتر باشد. ممکن است یک تیم اروپایی مقابل یک تیم آسیایی بازنده شود. ممکن است یک تیم اروپایی مقابل یک تیم آسیایی بازنده شود.

 

وی تصریح کرد: ۴ سال در خاورمیانه بوده‌ام ودر ۵ تیم مربیگری کرده‌ام. در تیم‌های عربی کار کرده‌ام تیم‌های خوبی بوده‌اند و مطمئنم که می‌توانیم راه خوبی را در پیش بگیریم و اطمینان و اعتماد به نفس داریم که تیم خیلی خوبی خواهیم داشت.

 

اینارخوز هرناندز در مورد اینکه فوتبال هجومی را دوست دارد یا دفاعی گفت: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم تا بهترین کارمان را نشان بدهیم.

 

سرمربی نساجی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به کار در تیم‌های پایه هدف باشگاه نساجی هم تامین می‌کند، گفت: بله همانطور که گفتم نساجی بهترین آکادمی را در ایران دارد. سعی می‌کنیم با مربیان تیم‌های پایه کار کنیم و همفکر باشیم که بهترین بازیکنان را ارائه بدهیم. هر کدام از این مسائل حرفه‌ای‌گری خودش را می‌طلبد. بازیکنان جوان هم باید بپذیرند که می‌تواننند بازی کنند و من به عنوان مربی آماده‌شان می‌کنم.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر شناختش از مربیان خارجی مثل کی‌روش و خمز که نتایج خوبی هم در تراکتور گرفته، گفت: خمز خیلی کار کرده و آدم با شخصیتی است. او کارهایش عالی بوده و بهترین است. هر مربی کار و شرایط و وظایف خودش را دارد. اصلاً اینطوری نیست که هر اسپانیایی باید یک شکل باشد هر مربی راه خودش را دارد و تجربیات خودش راه و روشی برای بازی دارد. مثلاً من زمان بیشتری در خاورمیانه کار کرده‌ام تا اسپانیا طرز فکر من با مربی که ۲۰ سال در اسپانیا کار کرده متفاوت است.

 

اینارخوز هرناندز در مورد اینکه طرفدار کدام تیم در اسپانیا ست رئال مادرید یا تیم دیگری گفت: تیم من نساجی است. من همه تیم‌ها را دوست دارم، اما مربی فقط در تیمی که مربیگری کار می‌کند وابسته است. تیم مورد علاقه‌ای ندارم و دوست دارم همه تیم‌ها را و روش کارشان را ببینم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.